Rodoma 73–96 iš 124

8HP45.ELE51

11.10  kaina su 21% PVM

8HP45.NUT05

1.37  kaina su 21% PVM

8HP55A.CH01

22.41  kaina su 21% PVM

8HP55A.SUN01

73.39  kaina su 21% PVM

8HP70.CIR02

4.51  kaina su 21% PVM

8HP70.FRP11

9.30  kaina su 21% PVM

8HP70.FRP13

6.81  kaina su 21% PVM

8HP70.FRP14

8.69  kaina su 21% PVM

8HP70.FRP24

14.19  kaina su 21% PVM

8HP70.GE02

81.76  kaina su 21% PVM

8HP70.GE04

162.45  kaina su 21% PVM

8HP70.PIS02

28.37  kaina su 21% PVM

8HP70.POT02

195.94  kaina su 21% PVM

8HP70.PP04

14.31  kaina su 21% PVM

8HP70.PP06

14.13  kaina su 21% PVM

8HP70.PP08

19.69  kaina su 21% PVM

8HP70.SP12

61.67  kaina su 21% PVM

8HP70.STP08

6.00  kaina su 21% PVM

8HP70.STP13

14.11  kaina su 21% PVM

8HP70.TOOL01

1,341.20  kaina su 21% PVM

ZF 8HP90 yra aukščiausios klasės 8 bėgių automatinė transmisija, skirta itin galingiems automobiliams su iki 900 Nm sukimo momentu. Ji naudojama superautomobiliuose, prabangiuose sedanuose ir didelio našumo visureigiuose, kurie reikalauja itin greito ir tikslaus galios perdavimo.

Ši transmisija randama BMW M serijos, Dodge Hellcat ir Bentley modeliuose, kur reikalingas aukščiausias patikimumas ir našumas.

Pagrindiniai naudojami modeliai

ZF 8HP90 galima rasti šiuose automobiliuose:

  • BMW M serija: M5, M8, X5 M, X6 M
  • Audi RS serija: RS6, RS7, RS Q8
  • Dodge: Charger, Challenger Hellcat Redeye, TRX
  • Jeep: Grand Cherokee Trackhawk
  • Bentley: Bentayga, Flying Spur
  • Aston Martin: DBX

Techninės savybės ir privalumai

  • Didžiausias sukimo momento limitas – 900 Nm, pritaikytas galingiems V8 ir V12 varikliams.
  • Pažangus sportinis režimas, leidžiantis greičiau perjungti bėgius ir išlaikyti didelį sukibimą.
  • Stipresnės vidinės sankabos ir tvirtesnis planetarinis mechanizmas.
  • Greitesnė hidraulinė sistema, leidžianti perjungti pavaras beveik be jokių uždelsimų.

Dažniausiai pasitaikančios problemos

Nors ZF 8HP90 yra sukurta itin dideliam našumui, ji nėra visiškai atspari nusidėvėjimui:

  • Perkaitimas gali atsirasti agresyvaus vairavimo metu, ypač kai transmisija dirba sportiniu režimu ilgą laiką.
  • Sankabų slydimas gali rodyti, kad transmisijos alyva yra per seniai keista, o hidraulinis slėgis yra per žemas.
  • Staigūs perjungimai gali būti susiję su solenoidų veikimo neatitikimais arba per dideliu alyvos slėgio skirtumu.

Priežiūros rekomendacijos

  • Alyvos keitimas kas 50 000–80 000 km – rekomenduojama galingiems modeliams.
  • Valdymo modulio diagnostika, jei pastebimi netikslūs ar per ilgi pavarų perjungimai.
  • Papildomas alyvos aušinimas būtinas tiems, kurie dalyvauja lenktynėse arba važinėja ekstremaliomis sąlygomis.

Išvada

ZF 8HP90 – tai viena pažangiausių 8 bėgių automatinių transmisijų, kuri užtikrina greitą, efektyvų ir didelę galią perduodantį veikimą. Ji puikiai tinka superautomobiliams ir galingiems visureigiams, tačiau reikalauja dėmesingos priežiūros, reguliaraus alyvos keitimo ir aušinimo sistemos patikrinimo.