Rodoma 97–120 iš 186

KMF5A.DIFF02

320.76  kaina su 21% PVM

KMF5A.DIFF03

369.10  kaina su 21% PVM

KMF5A.DRU01

535.38  kaina su 21% PVM

KMF5A.DRU03

122.11  kaina su 21% PVM

KMF5A.DRU04

78.95  kaina su 21% PVM

KMF5A.DRU11

129.30  kaina su 21% PVM

KMF5A.ELE01

125.66  kaina su 21% PVM

KMF5A.ELE02

103.31  kaina su 21% PVM

KMF5A.ELE03

44.56  kaina su 21% PVM

KMF5A.FRK51

206.24  kaina su 21% PVM

KMF5A.GE01

113.70  kaina su 21% PVM

KMF5A.GE02

52.70  kaina su 21% PVM

KMF5A.GE03

69.42  kaina su 21% PVM

KMF5A.GE05

2.81  kaina su 21% PVM

KMF5A.HUB02

95.93  kaina su 21% PVM

KMF5A.MAN01

89.18  kaina su 21% PVM

KMF5A.OHK01

260.62  kaina su 21% PVM

KMF5A.OHK02

239.56  kaina su 21% PVM

KMF5A.OHK03

259.74  kaina su 21% PVM

KMF5A.OHK13

227.71  kaina su 21% PVM

KMF5A.OHK51

220.79  kaina su 21% PVM

A5HF1 Transmisijos Apžvalga

A5HF1 – tai penkių pavarų automatinė transmisija, sukurta „Hyundai Powertech“ ir naudojama „Hyundai“ bei „Kia“ didesniuose automobiliuose bei SUV modeliuose. Ji buvo sukurta kaip patikima, sklandžiai veikianti transmisija, galinti atlaikyti didesnes variklio apkrovas.

A5HF1 buvo montuojama tokiuose modeliuose kaip:

  • Hyundai Santa Fe, Hyundai Veracruz, Hyundai Sonata
  • Kia Sorento, Kia Carnival, Kia Mohave

Ši transmisija buvo naudojama automobiliuose su galingesniais V6 varikliais, todėl jai buvo reikalingas patobulintas aušinimas ir sustiprinti frikciniai diskai.

A5HF1 Transmisijos Ypatybės

  • Elektroninis valdymo modulis (TCM) – optimizuoja pavarų perjungimą priklausomai nuo vairavimo sąlygų.
  • Hidraulinis vožtuvų blokas – užtikrina greitą ir tikslų pavarų perjungimą.
  • Patobulinta alyvos cirkuliacija – sumažina transmisijos perkaitimo riziką.
  • Adaptyvus pavarų perjungimo algoritmas – leidžia transmisijai prisitaikyti prie vairavimo stiliaus.

Dažniausi A5HF1 Gedimai

  1. Pavarų slydimas – gali atsirasti dėl nusidėvėjusių frikcinių diskų ar hidraulinio slėgio problemų.
  2. Trūkčiojimai perjungiant pavaras – gali būti susiję su solenoidų gedimais arba užteršta transmisijos alyva.
  3. Alyvos slėgio svyravimai – gali lemti netolygų transmisijos darbą arba staigius pavarų perjungimus.
  4. Vožtuvų bloko problemos – gali sukelti pavėluotą pavarų perjungimą arba netolygų transmisijos veikimą.

A5HF1 Transmisijos Dalys

Siūlome platų A5HF1 transmisijos dalių pasirinkimą:

  • Frikcinius ir plieninius diskus
  • Hidraulinius vožtuvus ir solenoidus
  • Alyvos siurblius
  • Sandariklius ir tarpines

Užsisakykite A5HF1 transmisijos dalis dabar ir užtikrinkite savo automobilio patikimumą!