Rodoma 25–48 iš 186

KMF4A.PUM03

160.36  kaina su 21% PVM

KMF4A.SOL01

54.18  kaina su 21% PVM

KMF4A.STP11

6.04  kaina su 21% PVM

KMF4A.STP12

6.26  kaina su 21% PVM

KMF4A.STP15

10.95  kaina su 21% PVM

KMF4A.TOOL01

87.64  kaina su 21% PVM

KMF4A.TU02

5.36  kaina su 21% PVM

KMF5A.BAN01

106.77  kaina su 21% PVM

KMF5A.BE05

38.88  kaina su 21% PVM

KMF5A.BK01

182.87  kaina su 21% PVM

KMF5A.CIR01

3.27  kaina su 21% PVM

KMF5A.CIR02

4.60  kaina su 21% PVM

KMF5A.CIR03

4.54  kaina su 21% PVM

KMF5A.CK01

76.19  kaina su 21% PVM

KMF5A.CK05

261.63  kaina su 21% PVM

KMF5A.CK06

106.64  kaina su 21% PVM

KMF5A.DIFF01

123.46  kaina su 21% PVM

KMF5A.DRU21

110.62  kaina su 21% PVM

KMF5A.FRK01

287.75  kaina su 21% PVM

KMF5A.FRP01

10.49  kaina su 21% PVM

KMF5A.FRP02

8.81  kaina su 21% PVM

KMF5A.FRP03

8.82  kaina su 21% PVM

KMF5A.FRP04

5.64  kaina su 21% PVM

A5HF1 Transmisijos Apžvalga

A5HF1 – tai penkių pavarų automatinė transmisija, sukurta „Hyundai Powertech“ ir naudojama „Hyundai“ bei „Kia“ didesniuose automobiliuose bei SUV modeliuose. Ji buvo sukurta kaip patikima, sklandžiai veikianti transmisija, galinti atlaikyti didesnes variklio apkrovas.

A5HF1 buvo montuojama tokiuose modeliuose kaip:

  • Hyundai Santa Fe, Hyundai Veracruz, Hyundai Sonata
  • Kia Sorento, Kia Carnival, Kia Mohave

Ši transmisija buvo naudojama automobiliuose su galingesniais V6 varikliais, todėl jai buvo reikalingas patobulintas aušinimas ir sustiprinti frikciniai diskai.

A5HF1 Transmisijos Ypatybės

  • Elektroninis valdymo modulis (TCM) – optimizuoja pavarų perjungimą priklausomai nuo vairavimo sąlygų.
  • Hidraulinis vožtuvų blokas – užtikrina greitą ir tikslų pavarų perjungimą.
  • Patobulinta alyvos cirkuliacija – sumažina transmisijos perkaitimo riziką.
  • Adaptyvus pavarų perjungimo algoritmas – leidžia transmisijai prisitaikyti prie vairavimo stiliaus.

Dažniausi A5HF1 Gedimai

  1. Pavarų slydimas – gali atsirasti dėl nusidėvėjusių frikcinių diskų ar hidraulinio slėgio problemų.
  2. Trūkčiojimai perjungiant pavaras – gali būti susiję su solenoidų gedimais arba užteršta transmisijos alyva.
  3. Alyvos slėgio svyravimai – gali lemti netolygų transmisijos darbą arba staigius pavarų perjungimus.
  4. Vožtuvų bloko problemos – gali sukelti pavėluotą pavarų perjungimą arba netolygų transmisijos veikimą.

A5HF1 Transmisijos Dalys

Siūlome platų A5HF1 transmisijos dalių pasirinkimą:

  • Frikcinius ir plieninius diskus
  • Hidraulinius vožtuvus ir solenoidus
  • Alyvos siurblius
  • Sandariklius ir tarpines

Užsisakykite A5HF1 transmisijos dalis dabar ir užtikrinkite savo automobilio patikimumą!