JF015E.OHK02

275.67  kaina su 21% PVM

JF015E.OHK03

342.25  kaina su 21% PVM

JF015E.OHK04

248.68  kaina su 21% PVM

JF015E.OHK52

274.49  kaina su 21% PVM

JF015E.OR51

1.27  kaina su 21% PVM

JF015E.OR52

1.02  kaina su 21% PVM

JF015E.OR53

0.28  kaina su 21% PVM

JF015E.PIS11

122.52  kaina su 21% PVM

JF015E.PIS12

93.15  kaina su 21% PVM

JF015E.PISKIT01

108.16  kaina su 21% PVM

JF015E.PISKIT51

84.43  kaina su 21% PVM

JF015E.PL01

100.44  kaina su 21% PVM

JF015E.PLK01

256.83  kaina su 21% PVM

JF015E.PUM01

212.14  kaina su 21% PVM

JF015E.PUM11

408.91  kaina su 21% PVM

JF015E.PUM21

188.89  kaina su 21% PVM

JF015E.SH01

369.39  kaina su 21% PVM

JF015E.SH02

369.39  kaina su 21% PVM

JF015E.SOL20

290.48  kaina su 21% PVM

JF015E (RE0F11A) yra variatorių (CVT) tipo automatinė transmisija, skirta mažesniems ir ekonomiškiems automobiliams. Ji dažniausiai montuojama Nissan, Mitsubishi, Renault ir Suzuki modeliuose, kur reikalingas optimalus degalų naudojimas, lengvas svoris ir sklandus važiavimas.

Ši transmisija sukurta naudojant variatoriaus principą su kūginiais skriemuliais ir grandinine pavara, todėl pavarų perjungimas yra nuoseklus ir be trūkčiojimų, išlaikant maksimalų efektyvumą.


JF015E, RE0F11A konstrukcijos ypatumai

  • Lengva ir kompaktiška konstrukcija, pritaikyta mažesniems automobiliams.
  • CVT sistema su grandinine pavara, kuri pakeitė tradicinį plieninį diržą, užtikrindama geresnį patvarumą.
  • Elektroninis valdymo blokas (TCM) prisitaiko prie vairavimo stiliaus ir reguliuoja pavarų perjungimo logiką.
  • Efektyvus aušinimo mechanizmas, užtikrinantis, kad alyvos temperatūra išliktų optimali net esant didelėms apkrovoms.
  • Degalų sąnaudų mažinimas – dėl mažo svorio ir tikslaus valdymo, ši transmisija prisideda prie ekonomiško vairavimo.

Dažniausiai pasitaikančios problemos

  • Vėluojantis arba netolygus pagreitėjimas

    • Jei variklio apsukos kyla, bet greitis didėja lėtai, dažniausiai tai rodo:
      • Susidėvėjusį variatoriaus grandinę ar skriemulius.
      • Alyvos slėgio svyravimus dėl užsikimšusių solenoidų.
  • Sankabų nusidėvėjimas ir smūgiai perjungiant

    • Dažniausiai pasitaiko šaltu oru, kai alyva yra per tiršta.
    • Jei smūgiai pasireiškia važiuojant, gali būti problemų su TCM kalibravimu.
  • Alyvos perkaitimas intensyvaus naudojimo metu

    • Ilgos kelionės ar dažnas važiavimas mieste gali sukelti temperatūros šuolius, kurie sukelia:
      • Variatoriaus skriemulių ir grandinės susidėvėjimą.
      • Alyvos klampumo sumažėjimą, kas pablogina transmisijos darbą.
  • Alyvos nuotėkis iš vožtuvų bloko ar pusašių

    • Jei alyvos lygis nukrenta, transmisija gali pradėti slysti ar veikti netolygiai.

Eksploatacijos rekomendacijos

  • Alyvos keitimas – būtina priežiūros dalis

    • Rekomenduojama keisti alyvą kas 40 000–60 000 km.
    • Naudoti tik gamintojo specifikuotą CVT alyvą, nes netinkama alyva gali sukelti skriemulių ir grandinės pažeidimus.
  • Solenoidų ir vožtuvų bloko priežiūra

    • Jei transmisija veikia netolygiai, gali būti reikalingas solenoidų valymas arba vožtuvų bloko keitimas.
  • Papildomas aušinimas ekstremalioms sąlygoms

    • Vairuotojams, naudojantiems automobilį didelėmis apkrovomis, verta apsvarstyti papildomo alyvos aušintuvo įrengimą.

Išvada

JF015E (RE0F11A) yra mažesniems automobiliams pritaikyta CVT transmisija, kuri užtikrina sklandų važiavimą ir mažas degalų sąnaudas.

  • Lengva konstrukcija ir efektyvus veikimas leidžia optimizuoti degalų sąnaudas.
  • Elektroninis valdymas prisitaiko prie vairavimo sąlygų, tačiau reikalauja reguliarios alyvos priežiūros.
  • Papildomas aušinimas gali būti reikalingas, jei automobilis naudojamas ilgose kelionėse arba esant aukštai aplinkos temperatūrai.

Tinkamai prižiūrima JF015E transmisija gali veikti ilgai, tačiau jai būtina reguliari alyvos ir vožtuvų diagnostika, kad būtų išvengta slydimo ir hidraulinio slėgio svyravimų.