6HP19.BUS11

27,44  kaina su 21% PVM

9HP48.BK01

32,33  kaina su 21% PVM

9HP48.ELE05

113,05  kaina su 21% PVM

9HP48.HUB01

620,10  kaina su 21% PVM

9HP48.MCS54

1,89  kaina su 21% PVM

9HP48.PL03

113,21  kaina su 21% PVM

9HP48.TOOL02

966,37  kaina su 21% PVM

9HP48.CAP01

4,20  kaina su 21% PVM

9HP48.PUM01

199,14  kaina su 21% PVM

9HP48.RET01

3,61  kaina su 21% PVM

9HP48.SHI01

5,07  kaina su 21% PVM

9HP48.SOL14

1218,95  kaina su 21% PVM

9HP48.SOL20

389,92  kaina su 21% PVM

9HP48.SP04

47,46  kaina su 21% PVM

9HP48.TC05

583,98  kaina su 21% PVM

9HP48.TC06

583,98  kaina su 21% PVM

9HP48.TOR03

10,43  kaina su 21% PVM

9HP48.TOR05

72,14  kaina su 21% PVM

9HP48.TOR07

11,02  kaina su 21% PVM

9HP48.TU01

76,52  kaina su 21% PVM

9HP48.VA09

42,51  kaina su 21% PVM

OIL.90

55,25  kaina su 21% PVM

ZF 9HP serija – tai 9 bėgių automatinės transmisijos, sukurtos ZF Friedrichshafen AG ir skirtos priekine ašimi (FWD) ir visais ratais (AWD) varomiems automobiliams. Pirmą kartą ši transmisija pristatyta 2013 metais, ir ji tapo viena iš populiariausių 9 bėgių automatinių transmisijų, naudojamų Jeep, Land Rover, Honda, Fiat, Acura ir Alfa Romeo modeliuose.

948TE yra Chrysler versija, pagrįsta ZF 9HP48, naudojama Jeep Cherokee, Chrysler Pacifica, Dodge Dart ir kituose FCA koncerno modeliuose.

Automobiliai su ZF 9HP serijos transmisijomis

Ši transmisija naudojama įvairiuose kompaktiniuose ir vidutinio dydžio SUV bei sedanuose, įskaitant:

  • Jeep: Cherokee, Renegade, Compass
  • Land Rover: Evoque, Discovery Sport
  • Honda: Pilot, CR-V
  • Acura: TLX, MDX
  • Fiat: 500X, Toro
  • Alfa Romeo: Giulia, Stelvio
  • Chrysler/Dodge/Jeep: Pacifica, Dart, 948TE variantuose

Pagrindinės technologijos ir konstrukcijos ypatumai

ZF 9HP serija išsiskiria kompaktišku dydžiu, lengvesne konstrukcija ir platesniu pavarų diapazonu. Dėl devynių bėgių išdėstymo, ši transmisija leidžia varikliui veikti mažesnėmis apsukomis, taip sumažinant degalų sąnaudas.

Elektroninis pavarų perjungimo modulis leidžia greitai prisitaikyti prie skirtingų vairavimo sąlygų, optimizuodamas pavarų perjungimo laiką.

Patobulinta hidraulinė sistema leidžia efektyviau perduoti sukimo momentą, užtikrinant geresnį automobilio dinamiškumą.

Dažniausiai pasitaikančios problemos

Kai kuriuose modeliuose vairuotojai pastebi netolygų perjungimą arba trūkčiojimus mažame greityje. Tai gali būti susiję su hidraulinio slėgio reguliavimo problemomis ar solenoidų veikimo neatitikimais.

Vėluojantis bėgių perjungimas gali pasireikšti esant programinės įrangos neatitikimams, todėl kartais problema išsprendžiama atnaujinant transmisijos valdymo modulį (TCM).

Sankabų slydimas gali atsirasti dėl netinkamo alyvos lygio ar hidraulinio slėgio nuostolių. Tai dažniausiai pasitaiko per ilgai nekeitus transmisijos alyvos arba naudojant netinkamus skysčius.

Alyvos nuotėkiai pasitaiko tam tikruose modeliuose, ypač ties aušinimo radiatoriais arba hidraulinės sistemos tarpinėmis.

Eksploatacijos rekomendacijos

Reguliarus alyvos keitimas yra būtinas, nors kai kurie gamintojai teigia, kad ši transmisija nereikalauja aptarnavimo visą eksploatacijos laiką. Rekomenduojama alyvą keisti kas 80 000–100 000 km, siekiant išvengti hidraulinių problemų.

Elektroninės sistemos stebėjimas ir atnaujinimas gali padėti pašalinti perjungimo trūkčiojimus ar netikslumus, todėl esant problemoms verta atlikti TCM programinės įrangos diagnostiką.

Vožtuvų blokas ir solenoidai yra jautrūs alyvos užterštumui, todėl jei pastebimi vėluojantys perjungimai ar staigūs perjungimo smūgiai, rekomenduojama atlikti hidraulinės sistemos patikrą.

Išvada

ZF 9HP serijos transmisijos užtikrina sklandų perjungimą, mažesnes degalų sąnaudas ir efektyvesnį variklio apkrovos paskirstymą. Jos buvo plačiai pritaikytos tiek visureigiuose, tiek sedanuose, tačiau tinkama priežiūra yra būtina norint išvengti trūkčiojimų ar alyvos problemų.