6HP26.STP06

10.62  kaina su 21% PVM

6HP26.STP07

20.50  kaina su 21% PVM

6HP26.STP08

33.29  kaina su 21% PVM

6HP26.STP11

28.70  kaina su 21% PVM

6HP26.STP12

9.91  kaina su 21% PVM

6HP26.TC07A

712.76  kaina su 21% PVM

6HP26.TC09A

694.94  kaina su 21% PVM

6HP26.TC12A

679.52  kaina su 21% PVM

6HP26.TOR03

10.55  kaina su 21% PVM

6HP26.TOR05

10.90  kaina su 21% PVM

6HP26.TOR06

11.02  kaina su 21% PVM

6HP26.TOR07

15.34  kaina su 21% PVM

6HP26.TU01

3.11  kaina su 21% PVM

6HP26.TU02

3.11  kaina su 21% PVM

6HP26.TU03

3.11  kaina su 21% PVM

6HP26.TU04

15.81  kaina su 21% PVM

6HP26.TU06

12.73  kaina su 21% PVM

6HP26.VA01

6.26  kaina su 21% PVM

6HP28.BUS02

12.75  kaina su 21% PVM

6HP28.BUS03

5.72  kaina su 21% PVM

6HP28.TC01A

876.51  kaina su 21% PVM

6HP28.TC02A

694.94  kaina su 21% PVM

ZF 6HP serija – tai 6 bėgių automatinės transmisijos, kurias gamino ZF Friedrichshafen AG. Šios transmisijos buvo naudojamos premium segmento automobiliuose, įskaitant BMW, Audi, Jaguar, Land Rover, Ford ir kitus gamintojus.

ZF 6HP26 buvo viena iš pirmųjų šešių bėgių automatinės transmisijos versijų, vėliau patobulintos į 6HP26A ir 6HP28, kurioms būdingi tikslesni perjungimai, geresnė hidraulinė sistema ir didesnis sukimo momento toleravimas.

Automobiliai su ZF 6HP serijos transmisijomis

Ši transmisija montuota įvairiuose galinguose modeliuose, įskaitant:

  • BMW: 3, 5, 6, 7 serijos (E60, E63, E65, F01), X5, X6
  • Audi: A6, A8, Q7 (su 3.0 TDI, 4.2 FSI ir kitais varikliais)
  • Jaguar: XF, XJ, XK
  • Land Rover: Range Rover, Discovery
  • Ford: Mustang, F-150 tam tikrose rinkose

Dažniausiai pasitaikančios problemos

ZF 6HP serijos transmisijos yra patikimos, tačiau netinkama priežiūra ar eksploatacija gali sukelti gedimus.

Viena dažniausių problemų – “perjungimo smūgiai”, ypač iš 2 į 3 arba iš 3 į 4 bėgį. Tai gali būti susiję su vožtuvų bloko nusidėvėjimu, solenoidų užsikimšimu arba alyvos degradacija.

Perkaitimas dažnai kyla, jei aušinimo sistema nėra tinkamai prižiūrima. Ši transmisija jautri temperatūros pokyčiams, todėl seni aušinimo radiatoriai ar užsikimšę skysčio kanalai gali sukelti alyvos perkaitimą.

Alyvos nuotėkis dažniausiai pasitaiko ties pagrindiniu veleno sandarikliu ar vožtuvų bloko tarpinėmis. Tai gali sumažinti slėgį sistemoje, todėl pavarų perjungimas tampa netolygus.

Elektroninės klaidos ar “avarinis režimas” gali įsijungti, jei valdymo blokas aptinka per didelius slėgio ar pavarų perjungimo neatitikimus. Kai kuriais atvejais problemą gali išspręsti programinės įrangos atnaujinimas, tačiau kartais reikalinga pilna transmisijos diagnostika.

Eksploatacijos rekomendacijos

Alyvos keitimas yra vienas svarbiausių priežiūros elementų. Nors kai kurie gamintojai teigia, kad ZF 6HP serijos transmisijos alyva yra “visam gyvenimui”, praktikoje patartina ją keisti kas 60 000–80 000 km.

Tinkamas aušinimas padeda išvengti perkaitimo. Reguliariai tikrinant aušinimo sistemą ir transmisijos alyvos radiatorius, galima užtikrinti stabilų slėgį ir išvengti temperatūros svyravimų.

Vožtuvų blokas yra viena jautriausių dalių. Jei pastebimi staigūs pavarų perjungimai arba ilgiau trunkantis reakcijos laikas, gali būti verta atlikti solenoidų ir vožtuvų bloko patikrą.

Išvada

ZF 6HP serijos transmisijos buvo technologinis proveržis savo laikotarpiu, siūlydamos sklandesnį perjungimą ir didesnį efektyvumą. Jos buvo plačiai naudojamos prabangių markių automobiliuose, tačiau tam, kad išlaikytų optimalų veikimą, būtina laiku keisti alyvą, prižiūrėti aušinimo sistemą ir atlikti diagnostiką.