Rodoma 241–264 iš 466

5L40E.VA01

72.45  kaina su 21% PVM

5L40E.VA01

72.45  kaina su 21% PVM

5L40E.VA02

98.47  kaina su 21% PVM

5L40E.VA02

98.47  kaina su 21% PVM

5L40E.VA04

110.03  kaina su 21% PVM

5L40E.VA04

110.03  kaina su 21% PVM

5L40E.VA05

608.79  kaina su 21% PVM

5L40E.VA05

608.79  kaina su 21% PVM

5L40E.VA06

98.84  kaina su 21% PVM

5L40E.VA06

98.84  kaina su 21% PVM

5L40E.VA10

79.36  kaina su 21% PVM

5L40E.VA10

79.36  kaina su 21% PVM

5L40E.VA11

53.37  kaina su 21% PVM

5L40E.VA11

53.37  kaina su 21% PVM

5L40E.VA13

56.18  kaina su 21% PVM

5L40E.VA13

56.18  kaina su 21% PVM

5L40E.VA14

79.62  kaina su 21% PVM

5L40E.VA14

79.62  kaina su 21% PVM

AG4.VA05

416.29  kaina su 21% PVM

AG4.VA05

416.29  kaina su 21% PVM

AG4.VA17

222.36  kaina su 21% PVM

AG4.VA17

222.36  kaina su 21% PVM

POWER.BUS07

10.12  kaina su 21% PVM

POWER.BUS07

10.12  kaina su 21% PVM

5L40E yra 5 bėgių automatinė transmisija, kurią sukūrė General Motors ir dažniausiai naudojo BMW, Cadillac, Holden, Opel ir Pontiac modeliuose. Ši transmisija buvo sukurta kaip kompaktiška ir lengva alternatyva ankstesnėms 4 bėgių pavarų dėžėms, užtikrinant geresnes degalų sąnaudas, sklandesnį važiavimą ir didesnį efektyvumą.

Pagrindiniai automobiliai, kuriuose buvo naudojama ši transmisija:

  • BMW: 3 serijos (E46), 5 serijos (E39, E60), X3 (E83), Z4 (E85)
  • Cadillac: CTS, STS
  • Opel: Omega B
  • Pontiac: GTO, G8
  • Holden: Commodore

Ši transmisija naudoja elektroniniu būdu valdomą hidraulinę sistemą, leidžiančią tiksliai reguliuoti pavarų perjungimą pagal vairavimo sąlygas. Ji taip pat turi prisitaikančią perjungimo logiką, kuri stebi vairuotojo įpročius ir atitinkamai optimizuoja transmisijos veikimą.

Dažniausiai pasitaikančios problemos

Pavarų perjungimo vėlavimai arba trūkčiojimai

    • Dažnai pasireiškia dėl užsikimšusių solenoidų ar vožtuvų bloko gedimų.
    • Kai alyva nusidėvi arba yra užteršta, transmisija gali perjungti grubiau nei įprastai.

Sankabos slydimas arba bėgių neįjungimas

    • Jei transmisija nesugeba sklandžiai perduoti galios, priežastis gali būti nusidėvėjusios sankabų pakuotės arba alyvos slėgio sumažėjimas.

Alyvos nuotėkis ir perkaitimas

    • Ši transmisija gali būti jautri sandariklių ir tarpinių senėjimui, todėl gali kilti hidraulinio slėgio nestabilumas ir netolygus perjungimas.

Priežiūros rekomendacijos

  • Alyvos keitimas turėtų būti atliekamas kas 60 000–80 000 km, naudojant gamintojo rekomenduojamą ATF skystį.
  • Solenoidų ir vožtuvų bloko diagnostika gali padėti išvengti perjungimo problemų.
  • Papildomas aušinimas rekomenduojamas intensyviai naudojamiems automobiliams, siekiant sumažinti perkaitimo riziką.

Išvada

5L40E yra patikima, tačiau jautri alyvos būklei transmisija, kurios ilgaamžiškumas priklauso nuo tinkamos priežiūros. Reguliarus skysčių keitimas, vožtuvų bloko priežiūra ir sandariklių būklės tikrinimas gali užtikrinti stabilų transmisijos veikimą ilgą laiką.