Rodoma 25–48 iš 124

8HP45.TU01

3.64  kaina su 21% PVM

8HP55A.PIS04

41.61  kaina su 21% PVM

8HP55A.SOL10

540.30  kaina su 21% PVM

8HP70.CIR01

9.53  kaina su 21% PVM

8HP70.FRP01

4.86  kaina su 21% PVM

8HP70.FRP03

5.97  kaina su 21% PVM

8HP70.FRP04

6.22  kaina su 21% PVM

8HP70.FRP23

13.12  kaina su 21% PVM

8HP70.GE03

54.39  kaina su 21% PVM

8HP70.MCS04

4.48  kaina su 21% PVM

8HP70.PL06

241.19  kaina su 21% PVM

8HP70.POT01

113.39  kaina su 21% PVM

8HP70.PP01

6.51  kaina su 21% PVM

8HP70.PP02

11.62  kaina su 21% PVM

8HP70.PP03

10.99  kaina su 21% PVM

8HP70.PP05

14.31  kaina su 21% PVM

8HP70.PP07

14.13  kaina su 21% PVM

8HP70.PP09

20.58  kaina su 21% PVM

8HP70.PP10

19.82  kaina su 21% PVM

ZF 8HP90 yra aukščiausios klasės 8 bėgių automatinė transmisija, skirta itin galingiems automobiliams su iki 900 Nm sukimo momentu. Ji naudojama superautomobiliuose, prabangiuose sedanuose ir didelio našumo visureigiuose, kurie reikalauja itin greito ir tikslaus galios perdavimo.

Ši transmisija randama BMW M serijos, Dodge Hellcat ir Bentley modeliuose, kur reikalingas aukščiausias patikimumas ir našumas.

Pagrindiniai naudojami modeliai

ZF 8HP90 galima rasti šiuose automobiliuose:

  • BMW M serija: M5, M8, X5 M, X6 M
  • Audi RS serija: RS6, RS7, RS Q8
  • Dodge: Charger, Challenger Hellcat Redeye, TRX
  • Jeep: Grand Cherokee Trackhawk
  • Bentley: Bentayga, Flying Spur
  • Aston Martin: DBX

Techninės savybės ir privalumai

  • Didžiausias sukimo momento limitas – 900 Nm, pritaikytas galingiems V8 ir V12 varikliams.
  • Pažangus sportinis režimas, leidžiantis greičiau perjungti bėgius ir išlaikyti didelį sukibimą.
  • Stipresnės vidinės sankabos ir tvirtesnis planetarinis mechanizmas.
  • Greitesnė hidraulinė sistema, leidžianti perjungti pavaras beveik be jokių uždelsimų.

Dažniausiai pasitaikančios problemos

Nors ZF 8HP90 yra sukurta itin dideliam našumui, ji nėra visiškai atspari nusidėvėjimui:

  • Perkaitimas gali atsirasti agresyvaus vairavimo metu, ypač kai transmisija dirba sportiniu režimu ilgą laiką.
  • Sankabų slydimas gali rodyti, kad transmisijos alyva yra per seniai keista, o hidraulinis slėgis yra per žemas.
  • Staigūs perjungimai gali būti susiję su solenoidų veikimo neatitikimais arba per dideliu alyvos slėgio skirtumu.

Priežiūros rekomendacijos

  • Alyvos keitimas kas 50 000–80 000 km – rekomenduojama galingiems modeliams.
  • Valdymo modulio diagnostika, jei pastebimi netikslūs ar per ilgi pavarų perjungimai.
  • Papildomas alyvos aušinimas būtinas tiems, kurie dalyvauja lenktynėse arba važinėja ekstremaliomis sąlygomis.

Išvada

ZF 8HP90 – tai viena pažangiausių 8 bėgių automatinių transmisijų, kuri užtikrina greitą, efektyvų ir didelę galią perduodantį veikimą. Ji puikiai tinka superautomobiliams ir galingiems visureigiams, tačiau reikalauja dėmesingos priežiūros, reguliaraus alyvos keitimo ir aušinimo sistemos patikrinimo.